מי אנחנו?

אחדות הוא ארגון אנרכו-קומוניסטי הפועל בישראל/פלסטין.

מטרתנו היא שילוב כוחות ואיחוד המאמצים של הגורמים השואפים ליצירת קומוניזם חירותני (ליברטרי, לא ממסדי). אנו מבקשים/ות לקדם תהליך מהפכני שבו מועצות וסינדיקטים דמוקרטיים, ארגונים, קומונות, אחוות סטודנטים וארגוני עובדים, מורים וכו' הנוקטים בעיקרון הניהול העצמי יפילו את הקפיטליזם והמדינה ויחליפו אותן בחברה חופשית שתהיה מאורגנת על בסיס צרכי האוכלוסיה.

אנו קוראות וקוראים למען מאבק בקפיטליזם, בכיבוש ובקולוניאליזם, בסקסיזם ובפטריארכיה, בגזענות ובכל צורות הדיכוי והניצול.

שמנו הוא המילה 'אחדות' בארבע שפות : ערבית – الوحدة , עברית – אחדות, רוסית – Единство, אנגלית – Unity; בחירה זו מסמלת את החשיבות שאנחנו מייחסות לפעולה משותפת של א/נשים מקבוצות השפה השונות בארץ, וגם לאופי הקוסמופוליטי של המאבקים הללו, ולחשיבות של קשרים ושיתופי-פעולה בארצות שונות ובלי לכבד את גבולות המדינות.

כדי ליצור איתנו קשר, כתבו לנו דואר אלקטרוני:

ispaunity@gmail.com

או בקרו בדף הפייסבוק שלנו.

שאלות נפוצות:

2 מחשבות על “מי אנחנו?

  1. לחברים שלום ויישר כוח על הרוח המהפכנית!
    כדאי רק לזכור כי המאבק הוא תמיד מאבק קונקרטי בתנאי שטח נתונים שלא אנו קבענו.
    במציאות של פלסטין אין מנוס מהבהרה כי לפנינו ישות ציונית קולוניאליסטית גזענית (אפרטהייד + טיהור אתני) – לכן אין זה ראוי לדבר על "ישראל ופלסטין" כאילו אלו הן שתי ישויות שקולות או חופפות.
    המלחמה למען האידאלים הנשגבים וחברה טובה יותר מתחיל בהתמודדות ראש בראש עם המציאות הכואבת.
    בברכה
    Free Haifa

  2. גם ממני ברכות.
    ראוי לכולנו להתחיל במהפיכה אצלנו בפנים. הגיע הזמן לקבוע אקסיומות ברורות ולכונן תורה חדשה שתשען אמנם על הקודמות, אך שתהיה קוהרנטית, ברורה ונהירה לכל: קלה להבנה, ידידותית, מוסרית ואנושית.
    לאנרכיזם תפקיד ברור בתוך הסוציאליזם והוא נדבך זהה לקומוניזם. כלומר אנרכיזם, קומוניזם וסוציאל דמוקרטיה, הם הינם מרכיבי הסוציאליזם. הקומוניזם עצמו נשען על: "שורשי העשב", "האינטרנציונל" ו"המלחמה בבורגנות".
    המהפיכה צריכה להתבצע בתחום הדמוקרטי: כלומר יש להפנים שאין דמוקרטיה ללא "שורשי העשב".
    כלומר אין סוציאליזם ללא דמוקרטיה ואין דמוקרטיה ללא סוציאליזם.
    לאנרכיסטים שהם האוונגארד שבמחנה סוציאליסטי ולאלה שמביניהם הפועלים למען אחדות עם הארגונים הקומוניסטים שמורה איכות הדבק המשובח בין כרעיה של הישות הסוציאליסטית הכוללת.
    האנרכיטקט

כתיבת תגובה